Informasi Penting

Knowledge is Power

Pantun Jenaka Betawi

Oleh : Bintang Taufik,
Thursday, November 25th, 2010
Pantun Jenaka Betawi Reviewed by Bintang Taufik on . Tentang Pantun Jenaka Betawi the

Betawi terkenal dengan ciri khas pantun yang jenaka, bahkan dalam salah satu asdat istiadatnya terutama saat pernikahan.Supaya dapat menikahi mempelai wanita, mempelai pria wajib mengirimkan jagoan terbaiknya untuk menang dalam adu pantun (Acara Palang Pintu ). Berikut bintang punya beberapa koleksi pantun jenaka dari orang-orang betawi, diambil dari group facebook bernama “Pantun Betawi dan ngebales […]

Betawi terkenal dengan ciri khas pantun yang jenaka, bahkan dalam salah satu asdat istiadatnya terutama saat pernikahan.Supaya dapat menikahi mempelai wanita, mempelai pria wajib mengirimkan jagoan terbaiknya untuk menang dalam adu pantun (Acara Palang Pintu ).

Berikut bintang punya beberapa koleksi pantun jenaka dari orang-orang betawi, diambil dari group facebook bernama “Pantun Betawi dan ngebales pantun”.

Semua pantun ini ada yang lucu ada yang nggak. Tapi yang pasti jenaka banget bro.

dan semua kumpulan pantun betawi dibawah ini bisa kamu gunakan bua sms waktu lebaran, waktu natal dsb. Atau bisa kamu pelajari untuk buat pantun sendiri… dengan begitu warisan budaya betawi akan tetap lestari kalau anak muda seperti kamu mau memakainya.

Ok yuk mari! berikut nih kumpulan pantun betawi nan jenaka :

Anak gajah di kolong bale
lagi asyik makan pete
mohon maaf atas segale
salah sikap dan salah kate

Ikan teri kesamber gledek.
Idul fitri is come back.
Ada anak pelihara kate,
maafin kita sekeluarga ye.
Buah jambu disayur lodeh.
Kalo gak mau, ee e ee capek deh.

Jalan kaki ke petamburan
disana beli ikan cue
bentar lagi hari lebaran
asyik ada banyak kue

#
cing
“” daon salam dicampur laye…..
makannye campur kokosan…
salam kenal dari saye……….
ncing kimil betawi kemanggisan….”
lebih dari setahun yang lalu
#
Ncing
Aye prihatin ame selebriti kite,
banyak diantarenye nyang blon tau bedenye pantu ame talibun
kaye contonye : jaka sembung bawe golok
ngge nyambung goblok
padahal ntu talibun ,kenape pade ngomong ntu pantun ye…
lebih dari setahun yang lalu
#
Nurul

#### Ke ameriKa beli sepatU
maafin aje ncing…emang mereKA pade kaga taU……
lebih dari setahun yang lalu
#
Bang
ijo ijo daun rambutan
jatoh diatas rerumputan
biar betawi ato bukan
sering2 aje ente pade keliatan…
lebih dari setahun yang lalu
#
Dzaky
Masing orok kudunya dibedong
Ude gede gegaresnye sebakul
kalo bole aye mo ikutan mantun dong..
bales pantun diBetawi Ngumpul…

lebih dari setahun yang lalu
#
Zainal
nasi ulam nasi uduk beri salam silahkan duduk
sekitar 12 bulan yang lalu
#
Achmad
pergi ke puncak lewat ciawi.
pulangnya lewat glodok.
kenalin nih ane anak betawi.
ane tinggal di kebon jeruk.
sekitar 11 bulan yang lalu
#
Andri
jalan jalan ke bukit duri
lewatnya jalan manggarai
salam kenal dari andri
yang dari pondok kopi
sekitar 9 bulan yang lalu
#
Vey
datang kaga dijemput ..
pulang maunya turut diantar.. {jalangkung donk}

bang ana juga mau ikut..
sayang kemauan neeh perut kga sabar {lapar}..
sekitar 8 bulan yang lalu
#
Ahmad
Si tukul
jalan di papah
betawi ngumpul
TOP dah
sekitar 8 bulan yang lalu
#
Ali
batre alkaline beli nye d’pinggir kali
kali nye ade d’gg keran
knalin ane ali
jawara nye kmayoran
sekitar 6 bulan yang lalu
#
Ismail
buset dah ….
mantep2 bgt ney pantun pade ye……
sblmnye Assalamu’alikum dulu ah……

klo situ batre Alkalinenye beli di pinggir kali

Aye enih aje dah…..

bu iin bawe martil
buah kiwi d bawe kalong
nih kenalin aye Ismail
nak betawi rawe belong

hehhee……
Lam kenal ye…..
sekitar 5 bulan yang lalu
#
D’jack
Salam Pramuka senyum menawan,
Tegur sapa ciri budaya.
Adek permisi maju duluan,
Berbalas pantun biar ilmunya kaya.
sekitar 5 bulan yang lalu
#
Ali
tukang sawi
kgak mw ngalah
betawi…
mantap lah
sekitar 5 bulan yang lalu
#
D’jack
Ade ikan namanye tenggiri
Ikan dibawe ke Muare Kaman
Melestarikan budaya negeri
Bukanlah hanye tugas seniman
sekitar 5 bulan yang lalu
#
iwan
buah nangke buah delime
tinggal satu buat siape
mari kite berpantun ria
dengan canda kite tertawa____
nyok…nyok ah
sekitar 5 bulan yang lalu
#
Ismail
mw pantun apaan ye ??
bingung aye….
hahhaaa…..

buah nanas buah durian
matematika rate2 pake bilangan
susah emang klo hidup sendirian
tapi banyak pacar malah kebingungan

Hahhaaa……
Piiisss….
sekitar 4 bulan yang lalu
#
Nafi
Bangun kesiangan lsg makan bubur
Nasi uduk di bungkus daun talas
Tinggal di kuningan ane di gusur
Terpakse deh ane ngungsi ke ciracas

Salam
Hanafi Ali ( anak kuningan yg kegusur )
sekitar 4 bulan yang lalu
#
Ismail
Wah…..
mang knape bang d gusur ??

Poon lontar pade ditebang
kerang dipasar pade ditebar
Jadi orang sabar aje Bang
Orang sabar pintu Rezekinye lebar
hehhee…..
Amin…..
sekitar 4 bulan yang lalu
#
Nafi
Sarapan bubur minumnye bajigur
Jemur kasur gak use di gantung
digsur bkan sembarang digusur
ane digusur tapi dpet untung he he he

Masih Alhamdulillah Tong..!!
sekitar 4 bulan yang lalu
#
D’jack
kupi diseduh air mendidih
tambe gule diaduk rate
biar ati nggak tambah sedih
mari berpantun ala jakarte
sekitar 4 bulan yang lalu
#
Ismail
kekemang beli minyak zaitun
bawe oleh2 puun pepaye
klo emang situ jago pantun
eh bolehlah lawan aye

hehee……
sekitar 4 bulan yang lalu
#
Ismail
buah semangke beli di cikupe
nambel ban buat mtor ninje
gak nyangke eh gw ampir lupe
Nisfu Sya’ban udh ntar mlem aje

hehheee….
sekitar 4 bulan yang lalu
#
D’jack
Ayam bangkok dibawa atun
Tiap pagi dimandiin
Kalau iseng nyok kite bepantun
Ampe pagi ane lanyanin

*eh jgn deh tar ga gawe gw….hihihihi
sekitar 4 bulan yang lalu
#
Ismail
Jjiiaahh…..

tukang kembang buang angin
kembang kuncup pade bertaburan
klo emang abang mao nantangin
eh aye sanggup biar ade perlawanan

haahhaa
sekitar 4 bulan yang lalu
#
D’jack
maen layangan ade benangnye
benang kusut ilang ujungnye
kite same-same bukan ahlinye
lagi belajer pasti ade salenye

bener ga bang ismail…….
sekitar 4 bulan yang lalu
#
Betawi
Jalan2 Kepasar CIkini jangan lupe bawe Peci..
Salam kenal nyang ade disni dai Deni Anak Betawie
sekitar 4 bulan yang lalu
#
Agustavo
pagi’e imlek malem’e bandeng
ke ciomas beli bunga’e….
eh bang ente jelek ane ganteng
kenalin nie jeremi tomas nama’a…. :)
sekitar 3 bulan yang lalu
#
Betawi
Wakakak….Jalan jalan ke Ciomas..Beli Mangge bijinye Kedondong
Aye Percaya Ente jerermi tomas..tapi kenape ade Bodongnye ye Bang…?

#
Agustavo
wkwkkwkwkwkwkwk
makan kedondong di atas kereta api…
biar punye bodong banyak perempuan yg ngantri…
dari pade ente…
naek sedan kepondok gede jgn lupa beli kokosan…
cman badan ente doang yg gede tp muke masih ingusan…heehehee
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
@Agutavo aye Tangkep ye Bang PANTUNAN ente..
Emang di Pondok Gede Banyak Kokosan.
Tapi Kokosan lebih enak lagi dimakan bareng Buni
Sape Bilang Badan aye Gede n Ingusan
Perasaaan lebih parah ente deh Bang..karne jarang Mandi…
Wakakaka..(Joke.com)
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
ente ga kenal ane bang…
ke tenabang bli tahu jgn lupa bli daun sledry…
klo abang mau tau nie ade’e gleen fredly..
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
Wakakak….bole juga nie Bang..tapi nie aye coba tangkep ye
Emang cuma di Tenabang nyang Jual Sledri
Perasaan aye sie ade juga d Pasar Jumat
Mentang Zaman ude Maju Skrang ngaku Glen Fredi
Perasaan aye kite dulu kenalan Ente ngakunye Mamat Bang..
(Joke.com)
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
hahahahhahahaha
nama ane bukan mamat…
klo ente mau tau nama ane…
ke tenabang beli tahu pulang’e mampir gang haji said..
klo abang mau tau ni aji masid….
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
Wakakakak..bole juga Bang Aji..coba nie
Bulan HAJi Bentar Lagi
Bulan Ruwah ampir liwat
Bole2 aje ngaku Aji Masaid
Masa AJi Mas.Maennye di Sawah sie Bang….wakakkak
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
hahahahaahaha….
ente nyela mulu nie kaya’e….
es kemong campur roti klo ngomong hati2…..
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
Wakakka…..ya ude nie aye bales lagi dah…
KAli Abang Adenye di Bekasi
Kali Adem adenye di bulak rante
eh..Abang jangan emosi ye
Kte bikin adem dah..Namenye juga becande…ye Gak >>. wakaka
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
hehehehehehe
ane dah abis pantun’e bang…
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
Wakakakakk….jahhh..baru pengen d sautin lagi…kekeke..1-0 ye Bang (Joke.com)
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
oce ntar klo ada lg qte mulai lg…
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
Sep..kalo ade nyang JEBUL lagi..kite SROGOT dah…Oks bang
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
ente mulai duluan dunn…
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
Oks..
Nyari Buni di Pasar Kemis
Anak Beruk Maen di Taman
Nyari Bini Jangan Asal Manis
Buat juga kalo ga Se IMAN…
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
betul bang
rintik2 hujan di atas bau…
cantik bkn jaminan tp ahlaq no 1….
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
Kalo Ujan rintik Meding kite Neduh
Kalo Ujannye Gede Awas Banjir…? Bang

Kate Anak Sekarang nie Denger Bang
Zaman skrang Cantik gak penting tuh..?
Nyang penting Tajir…ck..ck..ck..
(Ahlak,n rupenye die ga hiroin lagi dah..kasianan ya Bang)
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
mane pantun’e bang… 1-1

sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
Oks..deh aye Bales
Liat S Eman Jualan Kerang
Kerangnye di bawa k Pasar Cikini
Aye heran nie Sekarang
Ko ga ade nyang nyasar kemari. ya…?
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
hahahahha taman nawang banyak bang yg nganggur…
tenang aje pohon duku di dalem hutan baju ijo jatuh ketanah…
orang satu jadi rebutan klo jodoh ga kemana….
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
Kali Jodo dari dulu ude terkenal
Bulak Rante adenye di Kramat Jati
Pegimane dbilang Jodo kalo blom kenal
Die Anaknye P.RT.Namenye si ROHATI …wakakakka
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
hahahahahhaha
ane ga tau ente dah nikah….
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
Hehehhe…Ude Bang aye ude punye Buntut Dua..wakakaka
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
ohhhhhhhh……
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
kirain ente bujangan
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
Kekeke..mengkenye maen dah d Prof.aye kliata dah tuh Buntut ame Biangnye…?
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Agustavo
pantun yg ngajak berantem dunn bang wat palang pintu??
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
mmm..bole tapi..1 aje dulu ye…cos ane lagi bnyak kerjaan nie
Rumah gedongan rumahnye belande,
pagarnya kawat tiangnye besi,
Gue kaga mao tau nih rombongan datengnye dari mane mau kemane,
tapi lewat kampung nie gue kudu permisi
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Unjul
nyang ini bang kalo bwt palang pintu mah…

P: Eh, Bang-bang berenti, bang budeg ape luh. Eh, bang nih ape maksudnye nih, selong-selonong di kampung orang. Emangnye lu kagak tahu kalo nih kampung ade yang punye?…

P: Eh. Bang, rumah gedongan rumah belande, pagarnya kawat tiangnya besi, gue kaga mao tau nih rombongan datengnye dari mane mau kemane, tapi lewat kampung gue kudu permisi.

L: Oh. jadi lewat kampung sini kudu permisi, bang

P: Iye emangnye lu kate nih tegalan

L: Maafin aye bang, kalo kedatangan aye ama rombongan kage berkenan di ati sudare-sudare. Sebelomnye aye pengen ucapin dulu nih Bang. Assalamu’alaikum

P: Alaikum salam.

L: Begini bang. Makan sekuteng di Pasar Jum’at, mampir dulu di Kramat Jati, aye dateng ama rombongan dengan segala hormat, mohon diterime dengan senang hati

P: Oh, jadi lu uda niat dateng kemari. Eh Bang, kalo makan buah kenari, jangan ditelen biji-bijinye. Kalo ku udeh niat dateng kemari. Gue pengen tahu ape hajatnye?…

L: Oh. jadi Abang pengen tahu ape hajatnye. Emang Abang kage dikasih tau ame tuan rumehnye. Bang, ade siang ade malam, ade bulan ade matahari, kalo bukan lantaran perawan yang di dalam, kaga bakalan nih laki gue anterin ke mari.

P: Oh. jadi lantaran perawan Abang kemari?…Eh. Bang, kage salah Abang beli lemari, tapi sayang kage ade kuncinye, kage salah abang datang kemari, tapi sayang tuh, perawan ude ade yang punye

L: Oh.jadi tuh perawan ude ade yang punye. Eh Bang crukcuk kuburan cine, kuburan Islam aye nyang ngajiin, biar kate tuh perawan udeh ade yang punye, tetep aje nih laki bakal jadiin

P: .Jadi elu kaga ngerti pengen jadiin. Eh Bang kalo jalan lewat Kemayoran, ati-ati jalannye licin, dari pada niat lu kage kesampaian, lu pilih mati ape lu batalin

L: Oh. Jadi abang bekeras nih. Eh Bang ibarat baju udah kepalang basah, masak nasi udah jadi bubur, biar kate aye mati berkalang tanah, setapak kage nantinye aye bakal mundur

P: Oh. jadi lu sangke kage mau mundur, ikan belut mati di tusuk, dalam kuali kudu masaknye, eh. Nih palang pintu kage ijinin lu masuk, sebelum lu penuin persaratannye

L: Oh. Jadi kalo mao dapet perawan sini ade saratnye, Bang.?

P : Ade, jadi pelayan aje ada saratnye, apa lagi perawan.

L: Kalo begitu, sebutin saratnye. Bang.

P: Lu pengen tau ape saratnye. Kude lumping dari tangerang, kedipin mate cari menantu, pasang kuping lu terang-terang, adepin dulu jago gue satu-persatu

L: Oh. jadi kalo mao dapet perawan sini saratnye bekelai Bang.

P: Iye. Kalo lu takut, lu pulang.

L: Bintang seawan-awan, aye itungin beribu satu, berape banyak Abang punya jagoan, aye bakal adepin satu-persatu.

Setelah adegan di atas, pemain palang pintu biasanya melanjutkan dengan kembangan. Berikut adalah petikannya.

L: Bang, lu tau dalemnye rawe, pasti lu tau kali semanan, kalo mau tau namenye jaware, nih lu liat gue punye maenan (jalanin jurusnye ). Nih ..baru kembangnye .. Bang. Ntar buahnye..

P: Kelape ijo ditusuk belati, naek perahu lurus jalannye, udeh banyak jago yang mati, nih jurus pukulannye, (jalanin jurusnye) kalo elu buahnye. nih bijinye..

Beradu jurus pun berakhir. Pihak pengantin lelaki keluar sebagai pemenang. Perbincangan pun dilanjutkan kembali.

L: Gimane Bang.rase-rasenye jagoan Abang udeh pade rontok semua nih. Ape aye ame rombongan udah boleh masuk?…Ape masih ade saratnye lagi Bang?…

P: Ntar dulu Bang, enak aje. Pan lu tau. Buah cereme jangan diasinin, makan nasinye di kandang kude, sarat pertame emang lu ude penuin. Tapi masih ade sarat yang kedue.

L: Sebutin udah bang jangan lame-lame

P: Tukang lakse dagangnye malam jalannya muter ke Pasar Kranji gue minta elu jangan cume bise berantem tapi gue pengen denger lu bise ngaji

L: Tumbuk ketan jadinye uli-ulinye juge kudui ditapeni betaun-taun anak kampung gue bisa ngaji lagu yang Abang minta aye bawain

(baca sikeh)

L : Gimane Bang. soal berantem aye udah ladenin, soal ngaji abang udah dengerin ape aye ame rombongan udah boleh masuk, ape masih ade saratnye lagi, Bang?…

P: Cukup-cukup dah Bang. Rase-rasenye kage sie-sie aye bebesanan ame Abang soal silat Abang jago.soal ngaji Abang bise. Aye Cuma bisa bilang.
buah mangga bukan sembarang mangga buahnye satu tulung petikin aye bangga bukan sembarang bangga mantu yang begini yang aye arep-arepin
ahlan wasahlan buat Abang ame rombongan. Assalamu, alaikum.
sekitar 2 bulan yang lalu
#
Betawi
WAKAKAKA.Panjang amat nie Romannye ade lagi senggetannye gakk..? boleh juga sie Bang..?
sekitar 2 bulan yang lalu

Jika kamu mau ngebalas pantun betawi nan jenaka diatas, kamu tinggal gabung di facebook. Groupnya bernama “Pantun Betawi dan ngebales pantun”. lalu cari di bagian diskusi, Ok selamat berpantun.

Komentar Lewat Facebook

13 thoughts on “Pantun Jenaka Betawi

  1. daun salam jangan di kum
    si waroh jualan batu
    assalamualaikum
    warohmatuwlohii,,wabarokatu
    *
    acun,icun
    pergi kesawah
    artinya
    k’gak tauu…..

  2. nih bang ane punye pantun ..

    burung merpatih terbang di awan
    terbangnye tinggi nemplok di atep
    abng kemari nyari anak perawan emang
    di sono kaga ade nyang cakep

  3. assalamualaikum ncang,ncing,nyak,babeh. aye mao ikutan ah,,, boleh kage..

    kepiting japit kerang
    kerang di lobang batu
    pasang kuping terang-terang
    nih syahril nomer satu..

  4. jual emass ditoko sebelah
    beli jamu ditoko depan
    jangan malas pergi sekolah
    karna ilmu untuk masadepan

  5. assallamuallaikum dulu deh yee ..

    ehh bng di asia bnyk buaye bng
    buaye kiwi naek tangga ..
    ehh bng di indonesia bnyk budaye bng
    budaye betawi yg aye bngga ..

    ehh bng buaye bkn smbarng buaye bng
    ntu buaye mknye paye
    ehh bng budaye bkn smbrng budaye
    ntu budaye punye gaye ..

  6. kalo laper makannye mi
    minumnya es kelapa muda
    salam dari kami
    the jak melati dua
    #persija day

  7. Itikricak itik ricak
    Saladah geude bengketna
    Sidik pisan sidik pisan
    Nyiranda geude heuncetna

  8. ade orang nama’e rumana..
    Hobinye kakan di warteg..
    Aura nye yang cetar membahana..
    Buat aye kelepek-kelepek..

  9. ape itu bobotoh..
    Aye tau nye jak manie..
    Aye lagi cari jodoh..
    Tapi yg baik & stie..
    :D

  10. dingin dingin makan sekuteng
    makannya di pinggir taman
    ga kpengen punya pacar ganteng
    mukanya fakir ga beriman

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>